Fallout好き:主にFallout New Vegas

Fallout好き:主にFallout new Vegas

2013年10月23日水曜日

MOD紹介:AlchestBreach Cantonment by Hakocam400

スクリーンショットが気に入っただけ。
AlchestBreach Cantonment by Hakocam400
New Vegas » Buildings
Added: 23/10/2013 - 09:37AM
Updated: 23/10/2013 - 12:00PM

1ENDORSEMENTS
1.5LATEST VERSION
5UNIQUE D/LS
7TOTAL D/LS
639TOTAL VIEWS
Uploaded by hakocam400

Description

Last updated at 19:00, 22 Oct 2013Uploaded at 16:37, 22 Oct 2013
Requires: Old World Blues, Honest Hearts, and Dead Money.
必須:Old World Blues, Honest Hearts, and Dead Money.

Due to my adherence to the famous YouTuber, AlchestBreach, I decided to take it upon myself to show my patronage and construct an aegis to the man himself.

The concordance of sponsorship is not in mind, and will probably be stable enough to not even consider.

If any fans of my last file are reading this, yes. I am stopping development on it to open some doors in the future. To be honest, it was quite boring, so I thought to myself, "Why not make something in honor of a YouTuber with outstanding comedic talent?".

Thanks for taking the time to read the description.

(※以下まるまるGoogle翻訳)
有名なYouTuber(AlchestBreach)の私の固守のために、私は、後援を示して、男自身に保護を造るために自分自身にそれをすることに決めました。
後援の一致は、心の中になくて、多分、考えさえしないのに十分安定でしょう。
もしあれば、はい、私の最後のファイルのファンは、これを読んでいます。 私は、将来若干のドアを開けるために、それの上で発展を止めています。 正直なところ、それは全く退屈だったので、「顕著なcomedicな才能でYouTuberを記念して何かを作りませんか?」と、私は心の中で思いました。
説明を読む時間をとってくれてありがとう。

ダウンロードもしていないし多分ダウンロードしない。なので機械翻訳の意味はよくわからないけどほっておく。でもこれ本当これどういう意味なんだろう。

このSSが気に入った。
なのでmod紹介というより良いSS紹介?
建物の中から外とか空が見えるって良い。
こういう雑貨が良い感じに散らばっている光景も良い。

0 件のコメント:

コメントを投稿